or Connect
TheSandTrap.com › Golf Forum › The Clubhouse › Golf Talk › Anyone else in the northern climes frustrated with this weather?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Anyone else in the northern climes frustrated with this weather? - Page 3

post #37 of 165
Y'all know, they have roads that go south.....
post #38 of 165
Quote:
Originally Posted by David in FL View Post

Y'all know, they have roads that go south.....

Yeah but we need jobs...a2_wink.gif

post #39 of 165
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by David in FL View Post

Y'all know, they have roads that go south.....
And one day I will take that road! Just can't right now.
post #40 of 165

I hate it. Another 12 inches plus fell two days ago just when I was eyeing a southern (sonh/noMA)trip to play soon...

post #41 of 165

I don't think this winter will ever enda4_sad.gif

post #42 of 165

This time last year I was remodeling my entire house I just bought and hated that I was missing so much good weather and could be golfing.  Now this year it might not be above 50 until April. Out grass is nowhere to the point of growing or turning green yet.  Its very depressing. And this weekend they are talking about maybe getting some snow and wintry mix, lol. 

post #43 of 165

We can't seem to get rid of the cold and snow.  It's not bad where I live...only a few inches of snow left on the ground. But folks a half hour north got almost 4 feet this week.  I feel really bad for them.  To answer your question.....I hate the snow and cold and am sick of it.

post #44 of 165
Quote:
Originally Posted by cipher View Post

Yeah but we need jobs...a2_wink.gif

Believe it or not, they have jobs down here too!    How cool is that?!  c3_clap.gif

post #45 of 165
Quote:
Originally Posted by David in FL View Post

Believe it or not, they have jobs down here too!    How cool is that?!  c3_clap.gif

What? Hook a Yankee up! ;)
post #46 of 165

Freakin' flurries again tonight....

post #47 of 165

5-10" of snow today.  Really???

post #48 of 165
Getting hammered in st louis right now too. Looking at,over a foot before it moves out.
post #49 of 165

I'm in Oregon, and it looks like we're finally getting a turn in the right direction. Supposed to be sunny and 60 today, so gonna get out there and make the best of it.  Need to get as much practice as I can in before heading down to the Masters and Hilton Head in a couple weeks.

post #50 of 165

I played saturday and sunday.  It was in the 40s.  This morning I woke up to 5 inches.

post #51 of 165

We are dry here in Toronto.  I can see the grass which is a fantastic sign.  The next 5 days are going to be 6, 6, 4, 8, 8 deg C which is 43, 43, 40, 46, 46 deg F. 

 

Next week, we should be in the low 50s.  Progress!

post #52 of 165

70's and sunny here yesterday.  I had a t-shirt on under my golf shirt... I was starting to sweat.

 

Hmmm I'm wondering when it will warm up a few more degrees? Then I won't have to wear that 2nd layer? f1_cool.gif

post #53 of 165
50s this weekend in NY. Might have to play Sat and Sun to make up for lost time. Already got my Sat tee time.
post #54 of 165

I'm in north Alabama and I'm sick of it even down here.

 

It hasn't been too bad to play very often but still bad enough to be completely miserable. I've forgotten what it's like to hit a shot without a three club wind off of a soaking wet fairway and four layers of clothes.

 

Maybe this will be the end of it (but I thought that ever since that groundhog lied a few weeks ago).

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Golf Talk
TheSandTrap.com › Golf Forum › The Clubhouse › Golf Talk › Anyone else in the northern climes frustrated with this weather?